Компанія планує зосередити увагу на трьох підходах:
- Розроблення пакування придатного для 100% перероблення. Це паперова упаковка в різних форматах, використання переробленого алюмінію, ПЕТ тощо.
- Формування безвідходного майбутнього. Різні ініціативи спрямовані на запобігання потрапляння пластику на звалища та океани. У 20 країнах, на які припадає 50% використання пластику компанією, впроваджуються схеми розширеної відповідальності виробників.
- Формування нової поведінки. Розроблення освітніх та навчальних програм для зміни поведінки поводження з відходами дорослих та школярів.
Наприклад, у Франції Maggi розпочала використання паперового пакування для обгортання окремих бульйонних кубиків.
Читайте ще: Stora Enso побудує установку для виробництва піни на біологічній основі для пакування
Розробленням та випробуванням нових, більш екологічно чистих пакувальних матеріалів керує Інститут упаковки Nestlé.