Німецький виробник пропонує мобільний застосунок з потоковим відео для віддаленого техобслуговування своїх машин.
Visual PressSupport - це сервіс потокового відео у вигляді мобільного додатку, який Koenig & Bauer пропонує для листових друкарських машин Rapida та іншого обладнання. З його допомогою персонал друкарні може обмінюватися з представниками віддаленої техпідтримки аудіо- та відеоповідомленнями в інтерактивному режимі. Рівень успіху класичного дистанційного техобслуговування становить 80%. Visual PressSupport поліпшить цей показник.
Такий інструмент значно спрощує спілкування як для користувачів обладнання, так і для операторів гарячої лінії. Сервісний інженер Koenig & Bauer бачить те, що друкар або технік з обслуговування бачить на машині. Він може стежити за процесами і процедурами в режимі реального часу за допомогою відео і, таким чином, отримати швидке і повне уявлення про ситуацію. Це спрощує зв'язок, позбавляє від зайвих пояснень і знижує ризик непорозумінь в порівнянні зі звичайними телефонними дзвінками.
Спілкування з розширеними можливостями
Але Visual PressSupport не обмежується передачею відео: і технік на місці, і фахівець гарячої лінії можуть робити помітки безпосередньо на фото, створених в програмі. Ці мітки допомагають перевіряти справність або настройки вибраного компонента або записувати поточний стан окремо у великому масштабі. Таким чином можна мінімізувати несправності, а також візуально передати допоміжні засоби управління і настройки.
Крім того, друкар або технічний фахівець можуть обмінюватися фотографіями з альбому свого мобільного пристрою з віддаленим сервісним інженером. Наприклад, показати певну поведінку машини, яка буває спорадично і тому не може бути відстежена в режимі реального часу. Безпека гарантована: співробітник гарячої лінії бачить лише ті матеріали, до яких відкритий загальний доступ.
Ральф Заммек, відповідальний за напрямок листового офсетного друку та цифрову трансформацію в Koenig & Bauer, пояснює: «Visual PressSupport - це ще один приклад послідовної реалізації нашої стратегії розвитку цифрових технологій. Основна увага приділяється перевагам для бізнесу наших клієнтів. Все, що сприяє підвищенню доступності та продуктивності і поліпшенню зв'язку, має вирішальне значення для наших клієнтів».
Visual PressSupport полегшує спілкування між клієнтами й техпідтримкою Koenig & Bauer
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2462
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2463
19 лип. 2024 р.
13 черв. 2024 р.
12 лют. 2024 р.
15 січ. 2024 р.
4 груд. 2023 р.
6 жовт. 2023 р.
25 вер. 2023 р.
10 лип. 2023 р.
27 січ. 2023 р.