Нещодавно в гамбурзькій друкарні Siepmann відбулася зміна поколінь. По-перше, Марк Зіпманн перебрав оперативне керування у свого батька Томаса. По-друге, компанія замінила Rapida 106 2008 року випуску на нову машину тих самих серії і конфігурації. Завдяки вищому рівню автоматизації нова техніка забезпечує ще кращу продуктивність і сприяє розширенню виробничих можливостей підприємства.
Як і попередниця, нова Rapida 106 складається з шести друкованих секцій, лакувального модуля і забезпечена різними технологіями для швидкого переналагодження. Машину використовують в основному для друку малих і середніх замовлень. Тиражі починаються від 250 аркушів, багатьом клієнтам треба всього 500 листів. Тому часта зміна замовлень тут буває кожен день. «І для таких завдань Rapida 106 незамінна», - говорить Марк Шіпманн.
Машина оснащена сервоприводами DriveTronic SPC c функцією розпізнавання друкованих форм Plate Ident. Крім того, компанія дбає про охорону навколишнього середовища. Тому використовує екологічні сушки VariDryBLUE, пристрої змивки на основі полотна CleanTronic і матеріали зі зниженим вмістом спирту.
Друкарня Siepmann випускає переважно акцидентну продукцію. Разом з тим, завдяки спеціальним техніко-технологічних можливостей і необхідної сертифікації, тут щорічно друкують мільйони інструкцій для медпрепаратів. Цей напрямок бізнесу дає компанії стабільність і основне завантаження виробництва. Крім того, Siepmann виготовляє невеликі тиражі високоякісної упаковки для споживчих товарів преміум-класу, фармацевтичної і косметичної продукції.
Rapida 106 забезпечує необхідну універсальність для таких виробничих завдань. Машина обробляє найрізноманітніші матеріали - від паперу масою 1 м2 40 г до SBS-картону та мікрогофрокартону типу G товщиною 1 мм.
За допомогою цифрового друку Siepmann виготовляє тиражі від одного примірника. Компанія також створила кілька закритих інтернет-магазинів для роботи зі своїми клієнтами. Їх співробітники замовляють необхідну друковану продукцію безпосередньо і можуть бути впевнені, що вона на 100% буде відповідати корпоративному дизайну. Є серед них навіть велика фірма, яка має безліч своїх інтернет-магазинів. Робочий тиждень друкарні зазвичай починається з 500 онлайн-замовлень на друк.
Широкий асортимент друкованої продукції вимагає різноманітної післядрукарської обробки. З огляду на специфіку друкарні, потрібні особливі потужності для фальцювання брошур, інструкцій-вкладишів, різних видів упаковки. Те ж стосується висікання, адже запечатувані матеріали найрізноманітніші. Це дозволяє створювати високу додану вартість. Siepmann не вистачає хіба що обладнання для палітурки книжок. Але подібних замовлень небагато, і в таких випадках компанія залучає надійних підрядників.
На підприємстві, яке 70 років тому заснував Хайнріх Зіпманн в колишньому наземному бомбосховищі, працює 63 співробітники. Виробнича площа друкарні сьогодні - 4 500 м2. Щорічний оборот становить 9-10 млн євро. Крім фармацевтичних компаній, Siepmann обслуговує рекламні та продакшн-агентства, виробників товарів народного споживання і фотографів свого регіону. Також надає свої потужності невеликим медіакомпаніям, які шукають надійних партнерів для співпраці.