Pantone, яка є дочірньою компанією Х-Rite і поставляє стандарти кольору, оголосила кольором 2018 року PANTONE 18-3838 Ultra Violet. За оцінкою компанії, він символізує оригінальність, винахідливість і далекоглядне мислення, спрямоване на майбутнє.
«Ми живемо в час, який вимагає винахідливості і уяви. Саме таке творче натхнення є ключовим для PANTONE 18-3838 Ultra Violet, які переводить нашу обізнаність і потенціал на більш високий рівень», — Леатріке Ейсман (Leatrice Eiseman), виконавчий директор Pantone Color Institute.
Так історично склалося, що Ultra Violet часто пов'язують з практикою усвідомленості. Пурпурний колір використовується в просторах для медитації або інших місцях збору спільнот для натхнень. Він довгий час був символом контркультури, нетрадиційності і художнього блиску. Тому глибина Ultra Violet символізує експерименти, невідповідність, вихід за рамки через творчість.
Читайте також: Pantone обрав колір 2017 року
У міру того, як дизайн упаковки стає більш складним, колір 2018 року пропонує складність і нюанси. Його все частіше використовують бренди для споживчих товарів і в секторі розкоші і краси.

www.pantone.com
Колір розкоші став кольором 2018 року
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Ідентифікатор: 1634

4 квіт. 2022 р.