У сучасному світі, розпещеному доступністю інформації, важко переоцінити значення реклами. Аксіома «реклама - двигун торгівлі», безумовно, працює, але реклама змінилася, вона еволюціонувала. Аналізуючи тенденції в контексті використання стікерів типу Post-It в промоційної активності і рекламі, спрямованої безпосередньо на споживача, доцільно звернутися до європейського досвіду. В останні роки все більшої популярності набуває інтеграція в роздатковий промоматеріалів додаткових функціональних елементів як то ручок, пробників, канцелярських дрібниць, магнітів і т.д. Рекламоносій, в реаліях нинішнього часу, для того що б бути ефективним, повинен бути не просто носієм рекламного меседжу, а ще й виконувати якусь корисну функцію. Така «можливість використовувати у повсякденному житті» рекламний матеріал, підвищує його ефективність в рази. Нижче наведено графік сумарного споживання друкованої рекламної продукції на території Євросоюзу в період з 2007 по 2013 рік. На тлі падіння загального обсягу друкованої рекламної продукції, сегмент поліграфії з використанням функціональних вкладень неухильно зростає.
У надрукованому в друкарні «Start-Поліграф» каталозі ми пропонуємо Вам ознайомитися із зразками нової друкованої рекламної продукції з використанням стікерів типу Postit. Ці рекламні матеріали були використані провідними Європейськими компаніями у своїх рекламних проектах і вироблені у кращих друкарнях Європи. Зразки в каталозі покликані показати тренди і тенденції сучасного ринку друкованої рекламної продукції Європи. Тепер такі вироби доступні і в Україні.
Разом ми зробимо Європу ближче!
Всі зацікавлені у співпраці друкарні, рекламні агентства і просто «вільні художники», можуть отримати цей каталог у нас в офісі за адресою м.Київ, вул. Боженка, 86І або поштовою бандероллю. Для отримання каталогу поштою, відправте, будь ласка, свою поштову адресу на наш E-mail з темою листа «каталог».
![На гребені рекламної хвилі: тренди і тенденції На гребені рекламної хвилі: тренди і тенденції](https://www.tipografia.com.ua/img_news/start/2-746-6-1229-na-grebne-reklamnoj-volny-trendy-i-tendencii-1280x1280.jpg)
На гребені рекламної хвилі: тренди і тенденції
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 351 XX XX +380 44 351 1199
+380 44 351 XX XX +380 44 351 1199
Ідентифікатор: 1229
![Друкарня «Start-Поліграф» взяла участь у ХХ Міжнародній книжковій виставці-ярмарку в Мінську](https://www.tipografia.com.ua/img_news/start/2-746-6-1110-tipografija-start-poligraf-prinjala-uchastie-v-360x270.jpg)
18 лют. 2013 р.